Miły Czytelniku, Szanowny Wydawco!
Witamy
w wirtualnym świecie książek, w porcie wydawniczym literatura.net.pl.! Zapraszamy
do współpracy autorów i wydawców. Razem z ludźmi pióra i edytorami możemy bowiem
stworzyć jedyne w swoim rodzaju konsorcjum, otworzyć drugą, obok tradycyjnej,
drogę obiegu i promocji literatury. Warto wykorzystać szansę, jaką daje Internet
zarówno pisarzom jak i wydawcom. Nie możecie znaleźć wydawcy, daremnie czekacie
na wznowienie swojej książki? Zwróćcie się do nas. Damy Wam możliwość opublikowania
książki w Internecie, co nie wyklucza, a może nawet przyśpieszyć edycję papierową.
Polecamy się też uwadze oficyn wydawniczych. W XXI wieku nie wolno lekceważyć
nowego, błyskawicznie rozwijającego się medium, jakim jest Internet. Wirtualna
książka nie jest zagrożeniem dla tradycyjnej, lecz jej sprzymierzeńcem. Mamy
już licznych partnerów wśród wydawców. Z radością powitamy nowych.
Autorów i wydawnictwa, pragnących podjąć z nami współpracę, prosimy o kontakt:
(+48) 782-022-502 (telefon czynny w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) lub rednacz@literatura.net.pl.
O porcie literatura.net.pl powiedzieli
Józef Hen, pisarz;
Bardzo mi się ten pomysł podoba. W końcu zadaniem książki jest dotrzeć do jak
największej liczby czytelników. Po to się książki pisze.
Krzysztof Rutkowski, eseista;
Książek coraz więcej, czytelników coraz mniej. Książki stają się towarem, którym
się handluje i przestają być przesłaniem, które się odczytuje. Książki potrzebują
czytelników, by żyć, bo książki - podobnie jak czytelnicy - nie mogą zamienić
się w martwy towar. Żeby książki żyły, to znaczy znajdowały czytelników, potrzebny
jest internet. Książki na internecie - oto szansa na życie.
Jacek Żakowski, publicysta;
Większości moich książek nie można już kupić z żadnej księgarni, bo wydawcom
i księgarzom nie opłaca się utrzymywać na rynku "przestarzałych" tytułów. Wydawnictwo
internetowe daje nową szansę tytułom, które na tradycyjnym rynku były od dawna
martwe.
Jacek Kaczmarski, poeta;
W czasach kryzysu rynku księgarskiego, wciąż rosnących cen książek, zagrażającego
książkom podatku VAT widzę w pomyśle wydawnictwa internetowego inną, nową drogę
na dotarcie książki do czytelnika.
|